-
Strona sklepu Lemon Polska NIP: [826 203 29 79] zawiera również produkty wyrobów medycznych przeznaczonych tylko dla profesjonalistów. Czy w momencie zakupu wyrobów medycznych potwierdzasz, że jesteś profesjonalistą z branży medycznej lub farmaceutycznej?.
Informacje o wysyłce
Koszty przesyłki za pośrednictwem kuriera GLS
Kurier GLS - przelew na konto/ Dotpay.pl/Paypal 14,00 zł
Kurier GLS - za pobraniem - 17,00 zł
Przesyłka powyżej 389 zł DOSTAWA GRATIS na terenie Polski
Koszt przesyłki pokrywa kupujący
*Uwaga: Zamówienia hurtowe - każda paczka do 30 kg - 14,00 zł
W czasie odbioru przesyłki kupujący powinien sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu.
Jeśli przesyłka ma widoczne ślady uszkodzenia (karton rozerwany, zalany, wgnieciony, oklejenie paczki taśmą kurierską GLS) :
- Klient ma obowiązek spisać protokół szkody z kurierem przy doręczeniu. oraz zrobić zdjęcia! Wówczas trzeba otworzyć paczkę z kurierem, sprawdzić, co jest uszkodzone i spisać protokół zgodnie ze stanem faktycznym ! Jeśli nie zostanie spisany protokół a klient przyjmuje bez zastrzeżeń paczkę z widocznymi uszkodzeniami, reklamacji nie możemy uznać.
- Klient może odmówić jej przyjęcia i wtedy paczka wraca do nadawcy.
Jeśli przesyłka nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych, a Klient ją przyjmuje (bo zewnętrzny karton nie jest zniszczony) i okazuje się, że towar w środku jest uszkodzony, wówczas Klient ma obowiązek zgłosić w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki poprzez formularz https://gls-group.com/PL/pl/odbieranie-paczek
a następnie skontaktować się z Nami drogą e-mail z numerem zgłoszenia oraz jego treścią ,(kopia e-mail otrzymana od Działu Obsługi Klienta GLS) w celu rozpatrzenia reklamacji. Prosimy o dołączenie zdjęć uszkodzeń oraz kartonu.
Jeśli w ciągu tych 7 dni od doręczenia klient nie zgłosi uszkodzenia, reklamacji nie możemy uznać!