Informacje o wysyłce

Koszty przesyłki za pośrednictwem kuriera GLS

Kurier GLS - przelew na konto/ Dotpay.pl/Paypal 14,00 zł

Kurier GLS - za pobraniem - 17,00 zł

Przesyłka powyżej 389 zł DOSTAWA GRATIS na terenie Polski

Koszt przesyłki pokrywa kupujący

*Uwaga: Zamówienia hurtowe - każda paczka do 30 kg - 14,00 zł

 W czasie odbioru przesyłki kupujący powinien sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu.

 
Jeśli przesyłka ma widoczne ślady uszkodzenia (karton rozerwany, zalany, wgnieciony, oklejenie paczki taśmą kurierską GLS) :

  •   Klient ma obowiązek spisać protokół szkody z kurierem przy doręczeniu. oraz zrobić zdjęcia! Wówczas trzeba otworzyć paczkę z kurierem, sprawdzić, co jest uszkodzone i spisać protokół zgodnie ze stanem faktycznym ! Jeśli nie zostanie spisany protokół a klient przyjmuje bez zastrzeżeń paczkę z widocznymi uszkodzeniami, reklamacji nie możemy uznać.
  •  Klient może odmówić jej przyjęcia i wtedy paczka wraca do nadawcy.

Jeśli przesyłka nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych, a Klient ją przyjmuje (bo zewnętrzny karton nie jest zniszczony) i okazuje się, że towar w środku jest uszkodzony, wówczas Klient ma obowiązek zgłosić w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki poprzez formularz https://gls-group.com/PL/pl/odbieranie-paczek

a następnie skontaktować się z Nami drogą e-mail z numerem zgłoszenia oraz jego treścią ,(kopia e-mail otrzymana od Działu Obsługi Klienta GLS) w celu rozpatrzenia reklamacji. Prosimy o dołączenie zdjęć uszkodzeń oraz kartonu.


Jeśli w ciągu tych 7 dni od doręczenia klient nie zgłosi uszkodzenia, reklamacji nie możemy uznać!